Foreningen – Bliv medlem!

Kære brugere af de tyske biblioteker i Nordslesvig, kære nordslesvigere,

Vi ser frem til jeres besøg på bibliotekerne og arrangementer og håber, at vi kan finde noget for alle. Vi udvider hele tiden vores digitale tilbud, så vi kan give dig de bedst mulige medier og oplysninger. Under “Munzinger” kan du f.eks. læse Süddeutsche Zeitung og Spiegel hver dag gratis, bruge alle Duden-værker eller finde alt, hvad der er værd at vide, under “Brockhaus“.

Hvis du ønsker at støtte vores arbejde yderligere, kan du blive medlem af foreningen af tyske biblioteker i Nordslesvig.

For et medlemsgebyr på 50 kroner pr. person eller 100 kroner for brugere af de mobile biblioteker kan du ikke kun få indflydelse på foreningen som stemmeberettiget medlem på generalforsamlingen, men også spare penge ved alle arrangementer. Medlemmer får 10 % rabat på billetter.

Hvis du melder dig ind som medlem på et bibliotek eller sender dine oplysninger pr. e-mail til Elke Cornelsen (sekretariat@buecherei.dk), er du med!

MobilePay: 91870
Bank:
Reg. nr.: 7930 Kontonummer: 0001693499

God fornøjelse på vores biblioteker!

Med venlig hilsen/Med venlig hilsen

Claudia Knauer
Biblioteksdirektør/Biblioteksdirektør
Sammenslutningen af tyske biblioteker i Nordslesvig

PS: Her kan du downloade en “medlemskabsansøgning“. Du skal blot gemme pdf-filen og printe den ud.

Click to listen highlighted text!